Login Registeren
0
winkelwagen € 0,00
Home - Garantie

Garantie

Bij Mechies Kinderschoenen draait het om de levering van een goed product waardoor wij er alles aan zullen doen om jouw bestelling naar jouw wens af te leveren.
 
Mocht er onverhoopt toch iets met jouw artikel zijn op het moment van ontvangst of tijdens het dragen of gebruiken ervan, dan heb je als consument recht op garantie onder bepaalde voorwaarden.
 
Garantie op beschadigd artikel bij ontvangst
Indien je een beschadigd artikel heeft ontvangen kun je deze retour sturen middels ons retourformulier.
Graag verzoeken wij je ook om contact op te nemen per mail (info@mechieskinderschoenen.nl) waarin je aangeeft wat er beschadigd is. Indien mogelijk zouden wij graag ook een foto ontvangen van het beschadigde artikel. Wij kunnen dan ook op korte termijn voor een goede oplossing zorgen.
 
Garantie op kwaliteit artikel
Het kan helaas voorkomen dat jouw artikel niet aan de juiste fabrieksvereisten voldoet waardoor de kwaliteit bij normaal gebruik niet voldoet aan de vereisten.
 
Onder normaal gebruik verstaan wij dat je met uiterste zorg omgaat met jouw artikelen. Je kunt bij ieder artikel een omschrijving aantreffen van de materialen die ieder zijn eigen kwetsbaarheden kent. Deze zijn goed te behandelen met diverse producten. Tevens hebben diverse artikelen ritsen, opdrukken, kettingen et cetera die extra gevoelig zijn voor beschadigingen waaraan je extra zorg dient te besteden.
 
Indien er wel sprake is van een productiefout, dan kun je aanspraak maken op garantie. Indien hiervan sprake is dan verzoeken wij je een mail te sturen naar info@mechieskinderschoenen.nl met een duidelijke omschrijving van de productiefout. Indien mogelijk zouden wij graag ook een foto ontvangen van het beschadigde artikel. Wij streven ernaar je mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden waarbij wij ieder garantieverzoek individueel beoordelen om na te gaan of er sprake is van een productiefout. Indien blijkt dat de beschadiging ontstaan is vanuit niet normaal gebruik waaronder slijtage en gebruikersschade, dan kunnen wij geen garantie verlenen.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mechieskinderschoenen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.